تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اصفهان، سیسمونی، سیسمونی اصفهان , خرید سیسمونی در اصفهان , فروشگاه سیسمونی در اصفهان , تخت و کمد نوزاد در اصفهان , فروش سیسمونی عبدالرزاق اصفهان , سیسمونی فروشی در اصفهان , خرید سیسمونی نوزاد در اصفهان , تخت و کمد نوجوان در اصفهان


یکی از کارهای لذت بخش در خانواده ها طراحی دکوراسیون و زیبا ساختن اتاق فرزندان توسط پدر و مادر است. البته این کار اهمیت بسیار زیادی هم دارد، چرا که اتاق کودک شما محل رشد، پیشرفت و شکل گیری شخصیت کودک شماست.

روانشناسان و روانکاوان جهان ثابت کرده اند که شخصیت انسان از 1 تا 7 سالگی (یا نهایتا تا 10 سالگی) شکل می گیرد و همه ی مشکلات بزرگسالی در این سالها ریشه دارند. پس باید در این سالهای حساس هوای کودک خود را داشته باشیم، از آنجایی که کودک شما در این سالها بیشترین زمان را در اتاق خود سپری می کند باید دکوراسیون اتاق را طوری طراحی کنید که فکر همه جا را کرده باشید و به قول معروف: “اتاق کودکتان همه چیز تمام باشد.”

قبل از اینکه به سراغ اصل مطلب، یعنی دکوراسیون زیبا و جذاب برای اتاق کودک شما برویم به شما پیشنهاد می دهیم که اگر نوزادی در مسیر دارید یا به تازگی بچه دار شده اید می توانید دو مطلب زیر را مطالعه کنید تا بهترین و خاص ترین دکوراسیون را برای کودکان خود طراحی کنید:

9 ایده بی نظیر دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر با طراحی اصولی و بی نظیر

 

6 ایده برای دکوراسیون اتاق کودک ایرانی

1- دکوراسیون اتاق کودک خود را مثل یک شاهزاده طراحی کنید!

شما با استفاده از این طراحی برای دکوراسیون اتاق کودک خود احساس یک شاهزاده را به او می بخشید. شما می توانید از رنگ های آرامش بخش و خطوطی بلند و قوس های طولانی استفاده کنید تا حس و حالی لوکس و کلاسیک به اتاق توزاد خود بدهید. شما می توانید برای دخترها از رنگ صورتی ملایم و برای پسر ها از رنگ آبی کم رنگ استفاده کنید تا آن حس ناب آرامش را به کودک خود انتقال دهید. در ضمن هماهنگی بین اجزائ مختلف مثل کمد ها و سرویس خواب می تواند فضای یکدست و هماهنگی به شما بدهد.

دکوراسیون اتاق کودک دختر صورتی

2- برای دیوار از رنگهای گرم استفاده کنید.

در این نمونه طراحی دکوراسیون شما می توانید با تندی رنگ ها بازی کنید. مثلا همانطور که در تصویر می بینید قسمت بالای دیوار را یک رنگ گرم ولی ملایم و دلنشین باطرح های ظریف انتخاب کنید و برای قسمت پایین دیوار را از رنگ تیره تر استفاده کنید که علاوه بر ایجاد احساس سر زندگی و هیجان، از رنگی استفاده کرده باشید که کثیفی در آن دیرتر به چشم می آید. از طرفی می توانید برای انخاب سرویس خواب نیز همین کار را بکنید و با ایجاد تفاوت رنگ بین قسمت های مختلف بازی کنید.

دکوراسیون اتاق کودک رنگ های گرم

3- از یک دکوراسیون دوستانه برای اتاق کودک خود استفاده کنید

کودکان همیشه از دوست های جدید خوششان می آید! برای همین شما با طراحی یک دکوراسیون و چیدمان که بتواند این حس خوب را برای بازی کردن به کودک خود و دوستش بدهد می توانید کاری کنید که کودکتان احساس کند که مالک این دنیاست (که البته همینطور هم هست، دنیا مال کودکان است).
از آنجایی که این دکوراسیون برای زمانی است که کودک شما از مرحله نوزادی خارج شده و درک بیشتری نسبت به اطراف خود دارد می توانید نظر خود او را در انتخاب رنگ و بعضی وسایل بپرسید. پیشنهاد بامبینو به شما این است که با توجه به دختر یا پسر بودن کودک خود، وسایل و رنگ بندی ها را طوری انتخاب کنید که از همین سنین کم اورا در مسیر رشد و پیشرفت بگذارید. به عنوان مثال یک قفسه کتاب با کتاب های رنگارنگ و جذاب می تواند گزینه ی خوبی برای آنها باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی

4- با نقاشی کردن دیوار ها، فضای متفاوتی ایجاد کنید.

نقاشی کردن دیوار ها با طرح هایی که هم اشکال ساده ای داشته باشند و هم منظور خود را به راحتی به کودک شما برسانند می تواند اتاق کودک را به یک جای دوست داشتنی برای او تبدیل کند. نقاشی های روی دیوار می تواند طبیعت یا حیوانات باشد. (همه می دانیم که کودکان از این دو و مخصوصا حیوانات خوششان می آید.)

دکوراسیون اتاق کودک زیبا

5- دکوراسیون اتاق کودک خود را طوری طراحی کنید که در شب نمای خوبی داشته باشد.

مدتی بیدار ماندن قبل از خوابیدن یکی از مسائلی است که برای همه ی ما وجود دارد و همه ی ما تا حدودی با آن سر و کله می زنیم. سعی کنید با در نظر گرفتن یک نور ملایم برای چراغ خواب، محیطی آرامش بخش برای اتاق کودک خود آماده کنید و نگذارید که به کودکتان در تاریکی شب احساس ترس دست دهد.

دکوراسیون اتاق کودک چراغ خواب

6- بین دیوار ها وقسمت های دیگر تفاوت های چشمگیر ایجاد کنید.

این دکوراسیون زمانی بهترین جلوه را برای شما ایجاد می کند که اتاق نسبتا بزرگی داشته باشید. به عنوان مثال در تصویر زیر دیوار ها رنگ زرشکی و کمد ها و سرویس خواب سفید رنگ است و این تفاوت حس و حالی لوکس و شیک به اتاق داده است، ولی در نظر داشته باشید اگر اتاق شما کوچک است از این روش برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک خود استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک زرشکی بنفش

تمامی سرویس های خوابی که در عکس های این مقاله دیدید را می توانید در قسمت محصولات بامبینو اصفهان ببنید و سرویس مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در ضمن اگر شانس به شما رو کرده و کودک دوقلو در راه دارید می توانید مطلب دکوراسیون اتاق نوزاد دوقلو با طراحی زیبا و بی نظیر تا یک اتاق خاص برای کوچولو های خود تدارک ببینید.

source:6 ایده درباره طراحی زیبا و جذاب برای اتاق نوزاد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سیسمونی نوزاد , متفاوت ترین روتختی سرویس خواب نوزاد در اصفهان , سرویس خواب نوجوان , فروش تخت خواب تک نفره
ابعاد استاندارد تخت خواب , خرید سیسمونی در اصفهان , خرید لوستر و آباژور اتاق نوزاد از بامبینو اصفهان , فروش انواع صندلی و مبل کودک در فروشگاه بامبینو اصفهان
سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد , قیمت جذاب ترین سرویس خواب ها در سایت فروشگاه بامبینو اصفهان , چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان